اکثریت مردم می خواهند زنان حجاب داشته باشند

آیا از وبلاگ راضی هستید؟

آمار مطالب

کل مطالب : 266
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 2
باردید دیروز : 288
بازدید هفته : 483
بازدید ماه : 465
بازدید سال : 6664
بازدید کلی : 69297

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان حامیان سید علی خامنه ایو آدرس iraneslami.m.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : محمدحیدرزاده
تاریخ : 23 / 10 / 1392
نظرات

 
 
این تحقیق در مورد زنان مسلمان تونس، مصر،عراق، لبنان، پاکستان، ترکیه وعربستان سعودی انجام شد.فقط درترکیه و لبنان بیش از یک نفر ازهر چهار نفر اعلام کرده اند که پوشاندن مو دراماکن عمومی برای زنان مناسب است.
به گزارش پایگاه خبری انصارحزب الله،نتایج تحقیقی که اخیراً «موسسه پژوهش های اجتماعی» دانشگاه میشیگان در هفت کشور که اکثریت جمعیت آن ها مسلمان هستند، انجام داده حاکی از آن است که بیشتر مردم می گویند زنان باید موهای خود را به طور کامل بپوشانند.

این تحقیق در مورد زنان مسلمان تونس، مصر،عراق، لبنان، پاکستان، ترکیه وعربستان سعودی انجام شد.فقط درترکیه و لبنان بیش از یک نفر ازهر چهار نفر اعلام کرده اند که پوشاندن مو دراماکن عمومی برای زنان مناسب است.

دراین نظرسنجی هر پاسخ دهنده یک کارت دریافت کرده که شش سبک روسری و پوشش برای موی زنان روی آن ها ترسیم شده است و از شرکت کنندگان خواسته شده زنی را برگزینند که مناسب ترین پوشش را برای یک مکان عمومی به تن کرده است.

براین اساس بیشتر پاسخ دهندگان به تصویر زنی رای دادند که موها و گوش هایش به طور کامل با یک روسری و یا حجاب سفید رنگ پوشانده شده بود، آن ها این نوع پوشش را مناسب ترین نوع برای اماکن عمومی ارزیابی کرده بودند.

از بین شرکت کنندگان در این نظرسنجی ٥٧ درصد در تونس، ٥٢ درصد در مصر، ٤٦ درصد در ترکیه و ٤٤ درصد در عراق و مصر خانمی را برگزیدند که موها و گوش هایش نوعی پوشش سیاه رنگ و محافظه کارتر داشت. این نوع حجاب دومین گزینه پرطرفدار کشورهای شرکت کننده بود.

در پاکستان تقریبا یک سوم از شرکت کنندگان به حجاب شماره ۴ و تقریبا یک سوم دیگر (٣١ درصد در برابر ٣٢ درصد) به پوشش نقابی رای دادند که چشم های زن زیر پوشش نیست. درعربستان سعودی ٦٣ درصد شرکت کنندگان ترجیح می دادند که زنان چهره خود را به طور کامل با نقاب بپوشانند و ١١ درصد بقیه گفتند بهترین نوع پوشش برای زنان در اماکن عمومی نقابی است که چشم ها نیز پوشیده اند.

اما ازمیان اقلیتی که گفتند نپوشاندن مو و سر در اماکن عمومی برای زنان اشکالی ندارد تقریباً یک سوم (٣٢درصد) مردم مربوط به مردان ترکیه و ١٥ درصد تونسی بودند. ٤٩ درصد از شرکت کنندگان لبنانی نیز که ۲۷ درصد آنان مسیحی هستند موافق بودند که زنان بدون روسری و حجاب در اماکن عمومی ظاهر شوند.


تعداد بازدید از این مطلب: 782
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








سلام ممنونم از انتخاب و بازدید شما. گتوند شهر دین،دانش،دلیری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود